Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2016 16:23 - Новата черна маска против черни точки - работи ли или не?
Автор: blackrose110 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 13846 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2016 01:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте! Навярно всички вече сте чули за новата черна маска на китайците. Може би вече знаете, че се предлага в интернет, че има различни "марки" или може би дори сте я видели в някой магазин.
Всъщност не знам какви са тези марки, според мен маската ще си е абсолютно една и съща независимо откъде и на кой "производител" ще си я купите. Дори рекламите на маската са едни и същи.
Както и да е, аз реших да си я поръчам от ebay за 4 лева и някакви стотинки. Маската дойде за 8-9 дена (което си е супер бързо като за поръчка от ebay). -
линк към маската в ebay-
image
Та ето какво пристигна. Разбира се, кутията на маската не е в най-перфектния си вид, но все пак това е ebay. Идва си директно от Китай. Колкото и да ти я опаковат с балончета и китайски въздух, все ще се намачка.
Но тубичката си е окей.

image

Та, измих се аз и я отворих. Маската цапа много и трябва да бъдете доста внимателни да не я излеете някъде. Добрата новина е, че веднъж сложена на лицето, няколко минути след това вече започва да засъхва и не цапа така. Намазва се дебел слой, за да стане плътно. Трябваше да стои около 15 минути, но аз я държах цели 30. Не знам дали заради това, но отлепването беше малко болезнено.


Ефектът:
маската отлепи всичката мръсотия от лицето ми. Но също така, когато погледнах към отлепената маска, установих, че е оскубала и доста косъмчета от лицевото ми окосмение. Лицето ми наистина изглеждаше доста чисто след премахване на маската, но черните точки определено не бяха "магически изкарани навън", като на рекламните модели. Но за сметка на това порите ми бяха широко отворени и с лекота си изкарах трънчетата сама. Кожата ми беше изключително мека, но и стегната, както и раздразнена след саморъчното изкарване на трънчета, та се наложи да я намажа с крем.

10 дни по-късно (2 употреби):  Нямам никакви пъпки и кожата ми е чиста. Доволна съм.


Тагове:   маска,   mask,   Черна,   black,   черни,   eBay,   китайска,   точки,


Гласувай:
0




1. krisi666 - Черна Маска
29.10.2016 01:00
здравейте , купих си черна маска от любопитство и останах направо потресена... изкара ми почти всички черни точки от носа и брадичката.. след 3 дни си направих още една черна маска , този път на цялото лице... Сега кожата на лицето ми е като бебешко дупенце... сериозно! Препоръчвам Ви да си поръчате от тук.. поне аз така направих.. сайта е chernamaska . com , цената е приемлива. А , ако не желаете от там в OLX има достатъчно други боклуци ,който аз лично не бих използвала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackrose110
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 22596
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930